Professzionális fényszóró újraélesztés

http://thomyfolia.hu/slider_photos/kg9x4uzi.jpg

      Három gyors kérdés:

1, Bemattult az autód lámpája?

2, Próbáltad tisztítani, de nem értél el látványos a sikert, viszont a sikertelenség elvette a kedved a további próbálkozásoktól?

3, Esténként már csak az elemlámpa illetve egy mécses fényének megfelelő,- csökkent fényt bocsátanak ki még a reflektorok is?

   
Az elöregedett - bemattult fényszórók balesetveszélyesek, mert akár 50-60%-al kevesebb fényt bocsátanak ki a mattulás miatt. Hogyha bizonyos forgalmi helyzetekben a csökkent világítás miatt későn vesszük észre az akadályt, akkor annak beláthatatlan következményei lehetnek.  

A fényszóró újraélesztés technológiánkal biztosítjuk, hogy a bemattult műanyag fényszórók ismét makulátlanul csillogjanak - villogjanak egy új fényszóró árának gyakran a töredékéért.
   

Tudta-e, hogy:

 

A fényszóró újraélesztések esetén figyelembe kell venni, hogy az utólagos és nem gyári fényszórók párásodhatnak, amelynek semmi köze nincs a kivitelezés minőségéhez valamint a felhasznált anyagokhoz.

 

A véleményekkel lehet vitatkozni, a tényekkel viszont nem.

Tények:
- a plexit nem lehet túlpolírozni,
- a védőfólia alatt nem tud bepárásodni a plexi csak a belső oldalról, ami egyértelművé teszi, hogy a lámpatest szigetelésében keresendő a párásodás oka.

 

Új szolgáltatásunk:

Szeretnéd, hogy ameddig éjjel alszol, addig autód fényszórói megújulnának és mire reggel felkelsz, újra fényesen csillognának?                  

Így nem kell nélkülöznöd napközben az autódat.  

Hogyha délután 16 órára behozod az autódat vagy annak fényszóróit, akkor reggel meleg péksüteménnyel és egy jó kávéval várunk.                                                                                                                                                             

A fényszóró újraélesztő szolgáltatásunkat saját garázsodban is el tudjuk végezni amennyiben erre igényed lenne.

 

Rendeld meg MOST!

 

 A leggyakoribb bemattulásra hajlamos autó tipusok a teljesség igénye nélkül:

Audi, BMW, Daewoo, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, Smart 5 ajt. Toyota, Volkswagen, Volvo.

        

Mercedes ML

          

BMW E46

         

VW Jetta

         

Opel Vectra

         

Dacia Logan

         

Kia Sorento

         

Renault Clio II

         

Renault Clio I

         

VW Vento

         

Opel Astra H

         

VW Passat


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

A professzionális fényszóró újraélesztés egy komplett szolgáltatás, amelynek a következtében eltüntetjük a sérüléseket (kavics és homokszemek okozta apró pontokat, karcolásokat valamint az UV sugárzás okozta matt réteget.

Háromféle újraélesztést - felújítást különböztetünk meg:

1, Mattult - karcos felület megszüntetése,

2, Szinte vadonatúj de a sok autópályán történő közlekedéskor a homokszemek becsapódása által okozott sok-sok pici apró pötty felszámolása,

3, Balesetekkor keletkezett felületi drasztikus karcolások eltüntetése.

A kivitelezés folyamata:

A legmélyebb kőfelverődésekig - karcolásokig lekoptatjuk a plexi felső hámrétegét - régi lakkozást, majd felfényesítjük a felületet.

Azért, hogy ezt a csodálatosan csillogó - villogó (újszerű fényszóró) eredményt megőrizzük az utókornak a szokásos és közismert lámpapolírozók által alkalmazott egyszerű, de védelmet nem nyújtó színtelen UV védő lakk réteg helyett egy 150 mikron vastagságú, speciális, rugalmas, színtelen UV védő fóliát ragasztunk fel, ami egyben hatékonyan véd a felpattanó kavicsok,- okozta sérülésektől - karcolásoktól valamint a legjobb mattulásvédő hatása van. Ezzel az UV védő réteggel látjuk el zárás képen az újjávarázsolt plexi felületet. Ez utóbbi rugalmassága és szakító szilárdsága által hatékonyan véd a nagyobb kövek és az autópályán nagy sebességnél becsapódó homokszemek okozta sérülésekkel szemben.  

Hogyha nem szeretnél új fényszórót vásárolni, mert nincs kedved, illetve másra is el tudod költeni azt a szabadszemmel is jól látható kisebb vagyont, akkor mielőtt megrendelnéd a fényszóró újraélesztést szakműhelyünkben, viszonyítási alapként érdeklődj körbe, hogy vajon mennyibe kerül a szóban forgó új fényszóróknak darabja, amin természetesen semmilyen speciális védőfólia nincs és ezáltal néhány év múlva az is be fog mattulni, illetve a kavicsok ellen semmilyen védelem nem lesz rajta.

Hogyha összehasonlítod a tőlünk kapott árakkal, akkor Én garantálom, hogy még aznap be is jelentkezel fényszóró életmentő beavatkozásunkra.

Abban az esetben ha azon dilemmázol, hogy melyik technológia éri meg jobban neked, akkor elmondok néhány tényt, ami megkönnyíti a döntésedet.

A lakkozással újraélesztett fényszórók előnye, hogy olcsóbb mint a védőfóliával ellátott újraélesztett fényszórók, hátránya viszont az, hogy néhány év múlva ismételni kell az újraélesztést, ami legalább ennyibe fog kerülni és akkor még azzal nem számol senki, hogy 1-1 ilyen újraélesztés során komolyan le kell koptatnunk a plexi felületet a sérülések eltüntetése érdekében, viszont ezt nem lehet sokszor megismételni, mert el fog fogyni a plexi anyaga és kilyukad a felület. Akkor viszont biztosan új fényszórót kell majd venni.

A védőfólia nagy előnye, hogy csak egyszer kell megcsináltatni és ameddig autó az autó és részt vesz a forgalomban, addig az hibátlanul csillog - villog mint új korában. Többet nem kell újraéleszteni, így a felületén sem kell a későbbiekben eltüntetni sérüléseket - mattulásokat. Maximum a fóliát kell cserélni hogyha esetleg fizikailag sérülne az évek során. Hátránya, hogy egy kicsit többe kerül és több idő a fólia száradása miatt a kivitelezés, de jól ismeri mindenki a magyar közmondást, hogy a drágát csak egyszer kell megvenni, így nem a drága kerül sokba, hanem az olcsóból kell többször vásárolni, mert ugye olcsó húsnak híg a leve.

Abban az esetben hogyha más szakemberek nem a neked megfelelő minőségben újították fel fényszóridat, akkor várunk szeretettel a szakműhelyünkben és egy eszmecsere után megtesszük szakmai ajánlatunkat.

 

Műanyag fényszórók karcolás védelme

Törés szempontjából a műanyag búrák mindenképpen többet bírnak mint az üveg burák. Ezzel szemben nem lehet minden tökéletes, így ennek a megoldásnak is megvannak a hátulütői:

  • karcolódik - opálosodik (használati intenzitástól függően, akár fél év alatt is látványosan),
  • sárgul (a nap UV sugárzása és a rendkívül magas hő hatására).

Ezek a problémák egy kis szorgalommal és időráfordítással vagy ezek hiányában némi készpénz ellenében szakember által orvosolhatók, de minek szórjuk a pénzt ha egy kis odafigyeléssel meg is előzhetjük a probléma kialakulását?

A műanyag fényszóró burák - nem tudjuk, hogy szándékosan vagy csak nemtörődömségből - de közel sem bírnak annyit, mint a jó öreg üveg lámpa testek. Karcosodásuk miatt negatív élményt nyújtanak és elrondítják az autó megjelenését. Újra cserélésük beszerzési forrástól függően 50 - 300 ezer Forint is lehet akár darabonként is. Mindezen problémák megelőzhetőek a LLumar színtelen - víztiszta kavics- és karcolásvédő fóliával.

Az új modelleket szinte kivétel nélkül műanyag fényszóró testekkel látják el, ugyanakkor nagyon sok esetben találkoztunk olyan típusokkal, amelyek ködlámpája (amely egyébként jobban ki van téve a kavicsfelpattanások okozta üvegtöréseknek, mert lent van) üveg burával rendelkeznek. Logikát nem látok benne, de ez nem is az Én dolgom. A Megrendelő figyelmét viszont minden esetben felhívjuk az autója épségét veszélyeztető egyéb behatásokra, illetve azok lehetséges megelőzési lehetősségeire.

Vajon mitől sérül egy műanyag fényszóró? Sajnos minden olyan környezeti behatástól, amelyet mi okozunk szándékosan (kefés autómosó, szárazon törölgetés), illetve a menetszél és a levegőben lévő por- és homok szemek együttes hatása, amelyek mint homokfúvó berendezés működnek. Ez a behatás egyébként még az üveg fényszórót is maradandóan károsítja - opálosítja, de közel sem olyan drasztikus mértékben mint a műanyag lámpatesteket. A fényszórókárok megelőzésére több lehetősséget is ajánlunk és mindenki belátásának és pénztárcája terhelhetőségének megfelelően dönthet:

  1. kiszerelt lámpával közlekedik,
  2. leadja a rendszámot és garázsban tárolja a lekonzervált autót,
  3. fóliával védjük a teljes fényszóró sérülékeny felületet.

A LLumar kavicsvédő fólia alkalmazásával az esetleges sérülések nem hatnak a műanyag felületre, így csak a fólia sérül, amelynek a pótlása - cseréje még többszöri előfordulás során sem fog annyiba kerülni a 2 darab fényszóró esetében mint 1 darab fényszóró megvásárlása.

Miért fontos, hogy a fényszóró ne legyen bemattulva?

  • Nagyobb fénnyel és távolabbra világítja meg éjszaka az utat.
  • Hamarabb és távolabbról látnak meg a szembejövő autósok.
  • Biztonságosabb, mert nem vakítja el az opál réteg által irányítatlanul szétszórt fény a szembe jövő autósokat.
  • Esztétikailag nagy mértékben növeli az újraélesztett fényszóró az autó megjelenését, és ezáltal növeli az értékét is.
  • Gondolj bele, amikor autót szeretnél venni, akkor mit szólnál ha egy egyébként jó állapotú típus megtetszene, de a lámpái teljesen be vannak mattulva és mellette áll egy hasonló szimpatikus darab, viszont annak csillog – villog a fényszórója pedig hasonló korosztály csak a volt gazdája vagy a kereskedő áldozott rá és felújítatta lámpáit. Szerinted van esélye a matt fényszórósnak?
  • A bemattult – elszíneződött fényszóró miatt a műszaki vizsgán is lehetnek problémák. Érdemes előre gondolkodni és megelőzni a kellemetlenséget és, hogy megbuktassák az autót a vizsgán a nem megfeleő fényerő vagy az opálosodás miatt. A fényerő akár a negyedére is csökkenhet.
  • Hogyha azt látjuk, hogy már nem fényes és tökéletesen átlátható a plexi felülete akkor várunk szeretettel szakműhelyünkben akár éjszaka is, amikor újraélesztjük fényszóróidat mire reggel felkelsz.
  • A lakkozott lámpabúra pár év alatt bemattul, elszíneződik valamint az UV sugarak és a nagy sebességgel a plexinek csapódó homokszemek szintén maradandó károsodást idéznek elő a fényszón.
  • A fényszóró gyártók, hogy kiküszöböljék a gyors mattulást, vastagabb és időt állóbb UV lakk réteggel látták el a felületeket, de ezt a keményebb réteget már nem védi semmi a kavicsok és a homok ellen. Amikor még jó állapotban vannak a fényszórók, kevés autó tulajdonoshoz jut el az információ, mely szerint érdemes még a sérülések – kavicsfelverődések előtt, rugalmas kavicsvédő fóliával levédeni a drága fényszórókat.
  • Mivel nem ismerünk lehetetlent ezért vettük a fáradtságot és a legkeményebb lakkréteg eltávolítására is kidolgoztunk egy technológiát, így néhány óra alatt újraélesztjük a tönkre ment - csúnya fényszórókat és igény szerint egy 150 mikron vastag, rugalmas védőfóliát ragasztunk a plexi felújított felületére. Egy éjszakát még a szakműhelyünkben szárad a fólia és másnap reggel már új állapotában pompázhat újra a fényszóró.
  • Amennyiben a polírozás után nem védjük le a pillanatnyilag fényes fényszórót, akkor az UV sugárzásnak köszönhetően nagyságrendileg akár 6 hónap elteltével újra bemattul a fényszórónk.
  • Érdemes az UV védő lakk helyett a hosszú távon védelmet nyújtó kavicsvédő fóliában gondolkodni, amely jó esetben egy életre szóló védelmet biztosít a fényszórónak.

 

Rendeld meg most! >>>

 

Megrendelőink véleménye és látványos referenciáink a fényszóró újraélesztési munálatainkról:

Rövid történetem:

Az egyik, eredeti fényszóróm már eléggé csúnya, matt és karcos volt. Az interneten kerestem kivitelezőt. Elsősorban olyat, ahol nem kell otthagynom a kocsit, mivel mozgáskorlátozott vagyok és egyéb járművel nehezen közlekedek.

Egy gyönyörű leírás alapján mentem a XVI. kerületbe. Láttam a műveletet, de a leírásuk ellenére nem raktak rá védőlakkot, csak valami pasztát. Mivel azzal tisztában voltam, hogy ez nem egy végleges megoldás elkezdtem újból keresni az interneten, hogy hogyan lehetne a védelmét megoldani. Így jutottam el a Thomy fóliához. Ott, ahogy megnézték, rögtön mutatták, hogy nagyon csúnya munkát végeztek az előző helyen, mivel csak a mattulást és sárgulást csiszolták, polírozták le. Arról is meggyőztek, hogy a másik fényszórómon a lakkréteg már tele van repedésekkel. S valóban, közelről egész jól látszott. Meggyőztek, hogy mindkettőt újra kell polírozni és azt követően le lehet védeni fóliával.

A munkát elvégezték, s a lámpák olyanok, mint új korukban voltak. Köszönöm a szép munkát.

Üdvözlettel,

Horváth Ernő

Ilyen volt (Suzuki Swift):

                                   

                         

                            

Ilyen lett (Suzuki Swift):

                                  

                                  

                                     

 

Újabb sikeres fényszóró újraélesztést hajtottunk végre egy 13 éves Peugeot 307-es modell fényszóróin. A komplex egészségügyi szolgáltatásnak és a speciális kavicsvédő fóliának köszönhetően az autó hátralévő életében már nem lesz szükség több fényszóró életmentő beavatkozásra. Vadonatúj látványt fog eléd tárulni minden nap.

A munkálatok a sérülések mennyiségétől és mélységétől függően 3-5 órát vesznek igénybe, mely kivitelezést az előjegyzésünk telítettségétől függően tudjuk vállalni általában néhány napon belül UV védő fóliával koronázva a végeredményt.

Egy 13 éves Peugeot 307-es autóm van, aminek az első lámpái teljesen be voltak mattulva. Mivel korábban nem ismertem ezt az eljárást, azt hittem csak a csere segíthet...

Szerencsére Orosz Tamás felhomályosított, hogy van erre egy sokkal gyorsabb, olcsóbb, garantáltan időtálló megoldás. Az eredmény magáért beszél! Mintha új lenne. :-)))

 

Köszönöm - Kovács Jozefina

 

Ilyen volt (Peugeot 307):

 

 Ilyen lett (Peugeot 307):   

 

Ilyen volt (vegyes - Mercedes E 210 és E211, Volvo XC90): 

  Ilyen lett (vegyes - Mercedes E 210 és E211, Volvo XC90):

  Ilyen volt (vegyes - Toyota Yaris, VW Passat): 

 

 

  Ilyen lett (vegyes - Toyota Yaris, VW Passat):

 

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Tisztelt Thomy Folia csapata!

Autómon a változás látványos, és nagy különbség van a fényszórók fényerejében.

A tartósságáról még nem volt idő meggyőződni, az igazi próba a kocsimosás lesz.

Mindenesetre nagyon tetszik!

Üdvözlettel,

Kovács Tibor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pár nap elteltével jelentkezek vissza, így volt lehetőségem közlekedni az autóval.
A külsőségek gyönyörűek, és esti fényben sokkal erősebben  világít.
Szerintem nagyon szép és hatékony lett.
 
Üdvözlettel:
 

Ghile Gabriella

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olyan megoldást kerestem a fényszórók felújítására, amit nem kell minimum évente újra elkészíttetnem.
A szolgáltatás ára pár hét gondolkodásra késztetett, de végül mégis emellett a módszer mellett döntöttem.
A 3 éves garancia a kedves fogadtatás és nem utolsó sorban az utángyártott alkatrészek ára meggyőztek.
Toyota Corolla fényszóróim azóta szépen csillognak, így nem csak jobban látok és látszódom, de büszkébb is vagyok, hogy mikor meglátom, nem az a szomorú bemattult tekintet fogad. 
Köszönöm.

A család másik autója épp most van beavatkozás alatt, remélem nem csalódok majd annak elkészültekor sem.

Üdv:
Fefe
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Rendeld meg most! >>>

 

Mentés

Mentés

Save

Save

Save

 

Save

Save

Save

Save

Save

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

 

Save

Save

Save